Niemal 1 na 6 dziewcząt w Polsce opuściła zajęcia lekcyjne podczas miesiączki z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych – wynika z najnowszych badań Procter&Gamble dotyczących ubóstwa menstruacyjnego. Razem z Polskim Czerwonym Krzyżem, marka Always prezentuje najnowszą kampanię #AkcjaDonacja, mającą na celu zmniejszenie skutków problemu ubóstwa menstruacyjnego w Polsce.

Nasza szkoła już drugi raz uczestniczy w #AKCJADONACJA i w dniach od 23 kwietnia do 17 maja 2021 roku, opiekun Szkolnego Koła PCK rozdał 37 uczennicom z klas VI, VII a i b oraz VIII artykuły higieniczne. We współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem, producent kobiecych produktów higienicznych Procter & Gamble rozpoczął program Always #AkcjaDonacja mający na celu wspieranie uczennic, które ze względów finansowych nie mogą sobie pozwolić na zakup artykułów menstruacyjnych. Celem programu jest nie tylko pomoc poprzez przekazywanie produktów, ale przede wszystkim wsparcie w procesie stawania się silnymi, pewnymi siebie kobietami, co jednocześnie jest misją marki Always. Opracowała Alicja Stec

Drukuj