STYCZEŃ

Mam już styczeń 2023 roku. Bardzo krótkie, bo czekało nas dwa tygodnie ferii zimowych. Mimo to pracowaliśmy bardzo intensywnie. Poznaliśmy wiersz „Dwunastu braci” Jerzego Kiersta. Uważasz, że każdy uczeń odkrył lub stworzył sobie nazwę miesięcy. Następnie dzieci stworzyły sobie swoją datę urodzin. Na podstawie wiersza i zwyczajów, wyznaczyć charakterystyczne elementy przyrody każdego miesiąca, w których się urodziło. Kolejne jakie postawiliśmy sobie to – zima. Pani Ania Maziarz przygotowała plansze o zimie zarówno w przyrodzie jak iw literaturze. Teraz zdobią jedną naszą świetlicę. Piątego stycznia przedstawiliśmy naszemu kolegom z klas 0 -3 „Kolędę’ 23”. Okazało się, że stało się to w grudniu, ale ze względu na wysoką absencję nie doszło do skutku. Jest osobny artykuł na stronie głównej szkoły. Wezwaliśmy zgłoszenie, które zrealizowaliśmy, było „Bezpieczeństwo w czasie ferii zimowych”. Kolorowaliśmy obrazki dotyczące tej tematyki, była też przeprowadzona pogadanka. Potem wykonaliśmy gazetkę i planszę. Po feriach mówiliśmy o sportach zimowych, a także o odżywianiu i ubieraniu się zimą. własnego graliśmy w gry planszowe, a także odrabialiśmy zadania domowe. Był czas na ciekawie i pracowicie.

 

 

 

 

 

LUTY

Już minął luty, drugi i najkrótszy miesiąc roku. Mimo to, że najkrótszy to dla nas odkrył się na bardzo pracowity. Już na początku mówiliśmy o bezpiecznym Internecie. Opracowaliśmy 10 zasad poruszania się w sieci, a potem zrobiliśmy sobie mini laptopy z papieru, które następnie wykorzystaliśmy do zabawy. W dniach tego dnia zaczął się przygotowywać do walentynek. Pani Ania Maziarz wraz z uczniami zapewniła skuteczną dekorację, a na trening mówiliśmy o miłości, przyjaźni i szacunku. Potem zrobiliśmy serduszka z orgiami, które ofiarowaliśmy naszym dzieciom. W tym czasie rysowaliśmy rysunki do „Bajki o dwóch ołówkach”. Był to dobry pretekst do rozmowy o prawdziwym przyjacielu. W Dzień Kota składano z orgiami, a następnie był Dzień Dinozaura. Dzięki temu, że uczniowie mogli mieć swoje „dinki” i udowodniłem, że na temat tych dawno wymarłych gadów. Niektórzy malowali też kolorowanki przedstawiające różne dinozaury. Zrobiliśmy potem z ich gazetką. Między innymi w tym miesiącu mówiliśmy o Mikołaju Koperniku, który 19 lutego obchodziłby swoje 550. rocznicę urodzin. Dzieci dowiedziały się między innymi o tym, kim był ten wielki Polak, przypomnieliśmy sobie o jego dokonaniach nie tylko w dziedzinie astronomii, ale i ekonomii, a także medycyny. Niektórzy uczniowie znali hasło: „Wstrzymał Słońce, zacznij Ziemię, polskie wykonanie już go plemię”. Aby utrwalić sobie jego wygląd kolorowaliśmy kolorowankę, a także obejrzeliśmy filmik edukacyjny o nim. W tym tygodniu zauważyliście sobie najpiękniejsze bajki i bajki, a także zobaczyliście między nimi. Ponieważ w baśniach często pojawiają się niespotykane zjawiska, wróżki i czarodzieje, w związku z tym zabawiliśmy się w tym magików i przeprowadziliśmy zajęcia pt.: „Czary mary, hokus pokus” (24 lutego) w trakcie, których przeprowadziliśmy doświadczenie chemiczne i fizyczne. Przy okazji ich przebiegu dokumentowaliśmy aparatem cyfrowym usługim w ramach Laboratoriów Przyszłości(osobny artykuł). Kiedy była piękna, słoneczna pogoda wybraliśmy się na spacer wokół szkoły, aby wzmocnić białko i… witaminę D3. Nie zapomnieliśmy też o zabawach świetlicowych (bawiliśmy się w kalambury) i odrabialiśmy zadania domowe. Jak widać był to miesiąc dla nas bardzo pracowity, ale to dobrze, bo nie było czasu na nudę. hokus pokus” (24 lutego) w trakcie, których przeprowadziliśmy doświadczenie chemiczne i fizyczne. Przy okazji ich przebiegu dokumentowaliśmy aparatem cyfrowym usługim w ramach Laboratoriów Przyszłości(osobny artykuł). Kiedy była piękna, słoneczna pogoda wybraliśmy się na spacer wokół szkoły, aby wzmocnić białko i… witaminę D3. Nie zapomnieliśmy też o zabawach świetlicowych (bawiliśmy się w kalambury) i odrabialiśmy zadania domowe. Jak widać był to miesiąc dla nas bardzo pracowity, ale to dobrze, bo nie było czasu na nudę. hokus pokus” (24 lutego) w trakcie, których przeprowadziliśmy doświadczenie chemiczne i fizyczne. Przy okazji ich przebiegu dokumentowaliśmy aparatem cyfrowym usługim w ramach Laboratoriów Przyszłości(osobny artykuł). Kiedy była piękna, słoneczna pogoda wybraliśmy się na spacer wokół szkoły, aby wzmocnić białko i… witaminę D3. Nie zapomnieliśmy też o zabawach świetlicowych (bawiliśmy się w kalambury) i odrabialiśmy zadania domowe. Jak widać był to miesiąc dla nas bardzo pracowity, ale to dobrze, bo nie było czasu na nudę. Nie zapomnieliśmy też o zabawach świetlicowych (bawiliśmy się w kalambury) i odrabialiśmy zadania domowe. Jak widać był to miesiąc dla nas bardzo pracowity, ale to dobrze, bo nie było czasu na nudę. Nie zapomnieliśmy też o zabawach świetlicowych (bawiliśmy się w kalambury) i odrabialiśmy zadania domowe. Jak widać był to miesiąc dla nas bardzo pracowity, ale to dobrze, bo nie było czasu na nudę.